Červen 2010

28. června 2010 v 17:06 | P. Valentová

Celia Club Rokycany o.s.

víkendový pobyt 25.-27.6.2010 Trhoň

V pátek 25.6.2010 jsme odjeli na Chatu na Trhoni. Jela Anička, Danka a Jája. Večer přišla Alena, která ale na chatě nezůstala přes noc. V pozdních večerních hodinách dorazil ještě Pavel.
Rozdělali jsme oheň v krbu, opekli klobásky a hráli různé hry.
Nejprve jsme vymýšleli pohádku. Každý řekl jednu větu tak, aby měl příběh smysl. Pak jsme četli příběhy ze Smolné knihy Rokycan. Večerku jsme nevyhlašovali, protože jsme usnuli i bez večerky kolem jedné hodiny po půlnoci.
Ráno jsme vstávali v devět hodin. Po ranní hygieně a snídani jsme se vydali na celodenní výlet. Šli jsme přes Holoubkov a Těškov na Radeč. Navštívili tamní zříceninu hradu. Rozhlédli se po kraji. Odpočinuli si a vydali jsme  se na vrchol Brno, kde je postavena Retlanslační stanice Radeč.
Pochopitelně, že jsme naše výstupy zapsali do vrcholových knih obou hor.
Vraceli jsme se na chatu stejnou cestou. Protože bylo docelo dost horko, cesta z Těškova do Holoubkova po silnici bez stínu nás dost vyčerpala. Na chatu jsme došli v pět večer.
Danka pro všechny uvařila buřtguláš.
K večeru, vlastně na pozdní oběd přijel ještě Karel. Když uviděl ten krásný výhled a nádherné místo, kde chata stojí, odjel na kole do Rokycan pro věci a ještě večer se vrátil.
Večer přišla Alena s Vaškem a mohl začít naplánovaný táborák. Večer byl nádherný. Od ohýnku jsme se odloučili až ve dvě hodiny ráno.
Neděle byla určena k relaxaci. Dopoledne jsme hráli hru "Myslím si", pak jsme  dojedli zbytky jídla a kochali se krásou přírody na terase chaty. Odpočinek to byl zasloužený. Po obědě se na nás přišli podívat Petr a Petra.
Odpoledne jsme se s chatou a okolím rozloučili a odjeli domů.
Zde si můžete prohlédnout:

Záložky online

Výlet 20.6.2010

28. června 2010 v 16:37 | P. Valentová

20.6.2010 pěší výlet Celia Club Rokycany o.s.

20.6.2010 jsme šli na pěší výlet. Sraz jsme měli v Rokycanech před vlakovým nádražím v 9 hodin. V půl desáté jsme se vydali na pochod.
Trasa vedla po červené turistické značce na Žďár. Pokochali jsme se krásným výhledem do krajiny. Pochopitelně, že jsme udělali zápis do vrcholové knihy Žďáru. Po kratším odpočinku jsme pokračovali stále po červené turistické značce na Trhoň.
Další zastávka, tentokrát papací, byla u chaty Trhoň. Opekli jsme si buřtíky, pokochali krásnou krajinou a sešli do Holoubkova. Část členů se vracela vlakem do Rokycan, část odešla do svých domovů v Holoubkově.
A kdo se všechno tohoto dcela náročného výletu zúčastnil? Alena a Pavel přijeli z Holoubkova vlakem. Jája, Danka a Anička naopak se po výletě z Holoubkova vlakem vraceli do Rokycan.